For oss har Arctic Dome vist seg å være en god investering som også har gitt god reklameverdi!
Pål Erik Skaugen, Explore Rondane
Explore Rondane
En god investering med stor etterspørsel
Vi opplever stor etterspørsel etter domen.
Pål Erik Skaugen, Explore Rondane
– Vi bruker vår Arctic Dome som en suite oppe i fjellet. Monteringen av domen er enkel, men man er avhengig av å være flere personer når man monterer den, sier Pål Erik Skaugen i Explore Rondane.
For oss har Arctic Dome vist seg å være en god investering som også har gitt god reklameverdi. Vi opplever stor etterspørsel etter domen.
Vi valgte Arctic Dome etter tips, og vi syns selve konseptet så bra ut. Vi er godt fornøyde med produktet, men montering vinterstid kan være et problem.
Foto: Explore Rondane
Domen har fått utrolig med oppmerksomhet der den kan synes fra nesten hele byen!
Marianne Kuraas, Narvik Adventures
Narvik Adventures
En ny måte å oppleve Narvik på
Folk booker og planlegger for étt år frem i tid.
Marianne Kuraas, Narvik Adventures
Vi bruker vår Arctic Dome til overnatting, møtelokaler, plass for grupper i forbindelse med teambuilding/lunsj. Samt plassen hvor vi skal ta i mot grupper med turister for 3-timers aktiviteter, i den, og på området vårt. I tillegg har vi brukt domen til flere bursdagsselskaper.
Domen har fått utrolig med oppmerksomhet der den kan synes fra nesten hele byen, med sin flotte beliggenhet i Narvikfjellet.
Vi får nye bookinger nesten hver dag. Og folk booker og planlegger for étt år frem i tid. Vi hadde den som arena sist torsdag da vi hadde 60 stk på lunch og teambuilding.
Vi ble tipset om Arctic Dome av en god venn av oss. Siden vi har kjøpt en tomt der det er usikkert hvor mye og hva slags aktivitet det blir rundt, så vi fordelen av å starte med noe som er «flyttbart».
Foto: Narvik Adventures
Jotunheimen Panorama
Domen gir oss masse oppmerksomhet
Domen er et blikkfang, og noe som kan skape mersalg for oss.
Elin Husom Slålien, Jotunheimen Panorama
Jotunheimen Panorama bruker sine to Arctic Dome 15 for kommersiell overnatting av type Glamping.
«Arctic Dome har absolutt vært en god investering for oss» sier Elin Husom Slålien i Jotunheimen Panorama. «Vi får masse oppmerksomhet og opplever at domen er et blikkfang og et innslag som kan skape mersalg for oss.
Vi valgte Arctic Dome fordi det er et solid produkt med godt design. Det produseres i Norge og i Gudbrandsdalen, som for vår del er veldig lokalt.
For oss var det viktig å investere i et produkt som enkelt kan reverseres, i stedet for et bygg som vil etterlate spor på byggeplassen.
Gjestene våre forteller om en unik atmosfære inne i domene, som i kombinasjon med den flotte utsikten vi har rundt domene gir en helt spesiell opplevelse.
Selv om vi er i startgropa på vårt prosjekt ser vi allerede nå at domene får stor oppmerksomhet og at de er populære, særlig på Instagram. Vi er godt fornøyde med etterspørselen og salget av overnattinger så langt, men vi har ikke hatt et fullt driftsår enda.
Monteringen av Arctic Dome var ingen utfordring for oss, men det hører selvsagt med at vi har erfaring med montering av lavvoer og andre typer telt før.
Så langt er vi absolutt fornøyde med produktet og oppfølgingen vi har fått. Men vi ser at gulvteppet vi har lagt kan være mye arbeid å holde rent. Domene våre står i et område med lyng, noe som fort blir med inn i domen og setter seg fast i teppet. Dette gjør at vi bruker svært mye tid til å støvsuge domene, og leter etter en annen løsning for å kutte kostnadene knyttet til renhold».
Foto: Jotunheimen Panorama